PERSBERICHT: Susan Houben is nieuwe Head of Marketing SodaStream Benelux

06/10/2021

Susan brengt een schat aan strategische en commerciële marketingervaring mee.

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Susan Houben (41) is vanaf 1 oktober 2021 de nieuwe Head of Marketing bij SodaStream in de Benelux. 

Zij begon haar carrière bij Unilever, waar zij gedurende tien jaar ervaring opdeed in lokale, regionale en wereldwijde marketingfuncties in zowel Nederland als het Verenigd Koninkrijk, in on- en off-trade, e-commerce en foodservice. Daarna stapte ze over naar KraftHeinz als Marketing Director Benelux. Haar laatste functie was Marketing Director bij Vrumona, Heinekens frisdrankfabrikant en leverancier met een divers portfolio van eigen merken, zoals Royal Club, Crystal Clear, SiSi en Sourcy, siroopmerken Ranja & Limeau, en de exploitatielicentie voor de frisdranken van PepsiCo International (Pepsi, 7UP, Gatorade) en Rivella International.

Susan woont met haar man in de buurt van Utrecht (Nederland) en is moeder van drie kinderen.

Ik kijk ernaar uit mee te bouwen aan dit ‘bruisende’ merk”, aldus Susan Houben. “SodaStream heeft de afgelopen jaren grote stappen gezet op de Beneluxmarkt. Elke dag opnieuw raken steeds meer consumenten overtuigd van het gemak, het plezier én de duurzame voordelen van SodaStream. We gaan met het marketingteam vastberaden verder op de ingeslagen weg.”

Johan Schepers, General Manager SodaStream Benelux: “Met haar uitgebreide capaciteiten, expertise en netwerk, zijn we ervan overtuigd dat Susan het volgende hoofdstuk van ambitieuze groei voor SodaStream in België en Nederland optimaal zal aansturen.”

Noot voor de pers, niet voor publicatie:

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u terecht bij Kurt Peeters