PERSBERICHT: SodaStream lanceert vervolg op succesvolle Snoop Dogg-campagne

10/09/2021

Na het succes van de digitale campagne met Snoop Dogg een jaar geleden, start SodaStream in België een vervolg op tv.

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

De nieuwe tv-commercial is een afgeleide van de opmerkelijke campagne en is vanaf volgende week te zien in Noord en Zuid.

In de nieuwe 15-secondenspot zien we Snoop Dogg samen met zijn bevriende zeeschildpad en legt hij – in Snoop Dogg-stijl – uit waarom hij zo graag SodaStream gebruikt. De campagne benadrukt het milieuvriendelijke aspect van SodaStream, namelijk dat er duizenden plastic wegwerpflessen worden bespaard dankzij één herbruikbare SodaStream-fles om bruiswater te maken.

De Snoop Dogg-spot 2.0 is te zien vanaf 13 september op VTM, VTM 2, Play4, Play5, RTL TVI, La Une en Tipik.

Noot voor de pers, niet voor publicatie:

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u terecht bij Kurt Peeters