PERSBERICHT: Koffie Rombouts supportert voor de Rode Duivels

07/11/2022

Goudmerk van Rombouts is tijdelijk verpakt met de Belgische driekleur.

Naar aanleiding van het WK Voetbal 2022 lanceert het Belgische koffiemerk Rombouts (de officiële koffie van de Rode Duivels) een speciale Rode Duivels-verpakking van het populaire Goudmerk. Zowel de gemalen koffie van Goudmerk, de losse koffiebonen, de composteerbare voorgedoseerde koffiefilters als de koffiepads zijn tijdelijk verpakt in Rode Duivels-thema.

Koffie Rombouts mag zich al jarenlang ‘officiële koffie van de Rode Duivels’ noemen. Goudmerk, de populairste koffievariant van Rombouts, met een subliem aroma en versgebrande bonen, krijgt een Belgisch jasje. De gemalen koffie is verpakt in een originele blikken bewaardoos (500g) en is een heus “collector’s item” voor de Belgische voetbalsupporter. Ook de losse koffie, de composteerbare voorgedoseerde koffiefilters en de koffiepads zitten in een Rode Duivels-verpakking.

Xavier Rombouts, Gedelegeerd Bestuurder: “De tijdelijke nieuwe look is onze blijk van steun aan het nationale elftal, als op-en-top Belgisch familiebedrijf. We wensen de Rode Duivels alle succes op dit wereldwijde sportfeest en veel genot van onze koffie.”

De ‘limited edition’ is vanaf nu verkrijgbaar in de supermarkt en binnenkort op de website van Rombouts.