PERSBERICHT: Jen De Clerck wordt Algemeen Directeur Profile België

08/03/2022

Jen De Clerck heeft de opdracht om Profile in België en Luxemburg als multimerken-garage op de kaart te zetten en om een nieuw truckservice-platform uit te rollen.

De Raad van Bestuur van Profile BeLux zal Jen De Clerck per 1 april benoemen tot Algemeen Directeur België. De Clerck (36) is een bekende ‘Profiler’, want hij heeft al sinds 2018 operationele en commerciële ervaring binnen Profile. Daarbij was hij onder meer Directeur Operations Belux en Directeur Truck bij Profile International, en is hij bestuurder van de Belgische vennootschap Profile BeLux.

Dirk Van Genechten, Bestuurder van Profile BeLux is verheugd over de nieuwe aanstelling van De Clerck: “We profiteren van Jens jarenlange ervaring binnen de organisatie en zijn commercieel netwerk op de Belgische markt. Onze ambitie om de activiteiten van Profile in België en Luxemburg verder te versterken is resoluut in gang gezet.”

Jen De Clerck over zijn nieuwe opdracht: “Er is nog veel groeipotentieel in België. Het doel is om het marktaandeel te vergroten. Daarbij zullen we ook de uitdagingen voor de toekomst, denk bijvoorbeeld aan de ontwikkeling van de EV-markt, niet uit het oog verliezen.”