PERSBERICHT: Hisense trapt EURO 2020-campagne in Benelux af

21/04/2021

Het hightech-merk is hoofdsponsor van EURO 2020 en wil met de campagne de aandacht vestigen op zijn allernieuwste televisies.

Share:

Hisense, één van de grootste fabrikanten van flatscreen-tv’s en koel-vriescombinaties in de wereld, lanceert een grootschalige merkactivatiecampagne in de Benelux.

De marketingcampagne bevat onder meer winacties en samenwerkingen met invloedrijke (en voetbalgerelateerde) platforms met bannering en POS-materiaal op de winkelvloer bij onder andere Expert, Exellent, Selexion en Unigro.

Net omdat het EK voetbal er dit jaar anders zal uitzien dan we gewend zijn, speelt de campagne hier op een relevante manier op in. Met de televisietoestellen van Hisense kan namelijk iedereen toch dat stadiongevoel beleven thuis. Want ‘voetbal kijk je op dé voetbal-tv’, zo luidt het.

Jarno Wieland, Marketing Manager Benelux: “We zijn al jaren trotse sponsor van toonaangevende sportevenementen wereldwijd zoals het EK voetbal 2016 in Frankrijk en het WK 2018 in Rusland. In 2021 zijn we als hoofdsponsor ook verbonden aan EURO 2020. Zo vergroten we niet alleen onze naamsbekendheid maar creëren we tegelijkertijd ook fans voor het uitgebreide productassortiment van televisies en koelkasten. Hiermee presenteren we Hisense als de beste voetbal-tv.”

Enkele Hisense-innovaties om thuis te genieten van EURO 2020 
  • Hisense QLED 55U8QF – Deze 4K Ultra HD televisie met geïntegreerde JBL soundbar, 120Hz smooth motion en Quantum Dot Colour heeft alles in huis om het sportevenement optimaal te beleven.
  • Hisense 100L5F-B12 Laser TV – Door het projectiescherm van 100”, met een diagonaal van maar liefst 2,54 meter en Dolby Atmos audio bekijk je de wedstrijden tijdens het EK voetbal met de Hisense Laser TV alsof je er zelf bij bent! De laserprojectie geeft meer kleur en helderheid en omdat de projector op slechts 30 cm afstand van het scherm staat, kan de Laser TV in iedere woonkamer worden gebruikt.
  • Hisense RQ758N4SAI1 Cross – Dankzij de vier deurpanelen van deze koel-vriescombinatie met geïntegreerde greep maak je optimaal gebruik van de ruimte in je koel- en vriesvak. Extra handig is dat je de temperatuur van de koel- en vrieszones apart kunt regelen. Zo staat je pils of cola lekker fris klaar voor de tweede helft en geniet je van het perfecte ijsje tijdens de pauze.
Over Hisense

Hisense gelooft dat technologie pas echt innovatief is, als het toegankelijk is voor iedereen. Het hightech-merk is opgericht in 1969 en behoort tot de grootste fabrikanten van flatscreen-tv’s en koel-vriescombinaties ter wereld. Hisense is gevestigd in 130 landen en heeft productie- en R&D-centra wereldwijd. Het internationale team van ruim 80.000 medewerkers heeft een sterke visie: ‘Everything we create is designed with you in mind’.
Hisense is naast de trotse sponsor van EURO 2020 ook sponsor van de voetbalclubs Paris Saint Germain en Leeds United.

Note to press, not for publication:

For more information and/or images, please contact Kurt Peeters