PERSBERICHT: Dé gymclub van Antwerpen Zuid wordt ‘FLOW’

07/05/2022

De premium sportclub krijgt een nieuw concept en een nieuwe naam.

Er waait een frisse wind in fitnessclub LA Gym in Antwerpen. De grootste gym van ‘t Zuid – met maar liefst 1600 vierkante meter sportruimte – krijgt een grondige update, met een nieuwe uitstraling en een nieuwe, energieke naam: FLOW.

De premium club staat bekend om zijn unieke en uitgebreide all-in formule, waarbij sporters kunnen rekenen op extra services zoals gratis frisdrank en koffie, fruit, douches, handdoeken… en zij onbeperkt gebruik kunnen maken van luxefaciliteiten waaronder sauna, stoombad en zonnebank.

Nu gaat uitbater Willy Lefebvre een stap verder en krijgt de club een moderne make-over. “We zijn méér dan alleen een fitnesscentrum. FLOW biedt een experience, waar leden na het sporten ook kunnen genieten en ontspannen. En dat zit in de kleinste details. Naast ons geroemde all-in aanbod, met gratis services en faciliteiten, hoort daar ook een aangepast interieur bij, met de beste toestellen, en zelfs aangepaste muziek. ‘FLOW’ is daarom niet alleen de nieuwe naam van onze club, het wordt hét sleutelwoord bij alles wat we doen. Er zit schwung in de club. Zo blijft onze club, die hier intussen al ruim tien jaar gevestigd is, aantrekkelijk voor de jonge Instagram-generatie, voor wie het allemaal wat sneller en dynamischer mag.”

500 nieuwe leden

De vernieuwingsoperatie is stap voor stap ingezet toen de fitnesscentra de deuren weer mochten openen na de covid-pandemie in juni vorig jaar. “Sinds de heropening hebben we al ruim 500 nieuwe clubleden mogen inschrijven. Wat aantoont dat we ondanks ons exclusieve aanbod, een toegankelijke en laagdrempelige club blijven”, aldus Willy. Orgelpunt van de vernieuwing is de nieuwe FLOW-branding, die vandaag onthuld wordt. “We hebben nog heel wat plannen. Zo installeren we in oktober de meest moderne loopbanden die er op de markt te vinden zijn. En ook de muren zullen een opvallende look krijgen, van de hand van een wel héél bekende artiest, maar daarover kunnen we nu nog niets verklappen… FLOW blijft in beweging!” Naast een ruime sportzaal met cardio- en fitnesstoestellen, een loungebar en wellnessruimte, kunnen clubleden in FLOW ook gratis deelnemen aan groepslessen (Yoga, Zumba, Abdo en Body Combat), worden sportmassages aangeboden, en zijn er professionele trainers ter beschikking voor persoonlijke begeleiding.