PERSBERICHT: BergHOFF zet jongeren in de kijker na moeilijke coronaperiode

24/09/2021

BergHOFF pakt uit met een opmerkelijke jongerencampagne in ons land: ‘Support the youth, save the future’.

Deel dit bericht:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Met de slogan ‘Support the youth, save the future’ zet BergHOFF Belgium de jongeren centraal. Hilde Rutten, Managing Director BergHOFF Belgium: “Als moeder heb ik persoonlijk kunnen vaststellen hoe zwaar de impact is van de voorbije coronaperiode en de lockdowns bij de jeugd. Vandaar deze positieve, aanmoedigende campagne. We zetten als Belgisch bedrijf gedurende enkele weken lokale jongeren in de kijker – letterlijk en figuurlijk – met producten van hier, en we stimuleren hun creativiteit en zelfontplooiing via onze sociale media.”

Met de campagne wil BergHOFF de jeugd alle kansen geven om zichzelf te ontdekken en zich te ontwikkelen, zónder (voor)oordelen. Hilde Rutten: “BergHOFF plakt geen labels, alleen op onze opbergdozen. Dankzij onze diverse collecties hebben we artikelen die passen bij ieders stijl en persoonlijkheid.”

De campagne bestaat uit kleurrijke, energieke visuals met jongeren op de website en op de social media-kanalen van BergHOFF Belgium. Daarnaast zijn er tot en met 8 oktober regelmatig LEO-wokpannen te winnen via wedstrijden en challenges op social media.

Noot voor de pers, niet voor publicatie:

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u terecht bij Kurt Peeters